...تمرین با دارم چارلز
 
تصاویر و بیوگرافی بدنسازان ایران و جهان
♥♥body building♥♥
 
 

 

 

 

 


پرورش عضله دلتوئیدبا دارم چارلز


دررشته بدنسازی کسی را به خاطر پشتکار وخلاقیتش ستایش نمی کنند ولی اگر این امکان وجود داشت کسی به پای دارم چارلز نمی رسید. در سالهای اخیر دراکثر رقابتهایش اختلاف امتیاز او بارقبای بعد از خودش فوق العاده زیاد بود. او پیشرفت قابل ملاحظه ای از نظر حجم وکیفیت در اغلب رقابت هایش نسبت به قبل داشت. شش مقام قهرمانی در رقابتهای حرفه ای وپنج مقام نائب قهرمانی نتیجه تلاشهای او در سالهای اخیر میباشد. چارلزدر یکی از رقابتهایش مغلوب فیل هیث (در نیویورک) شد ومدتی از شرکت در رقابتها صرف نظر کرد تا اینکه تصمیم گرفت بار دیگر شانس خود را امتحان کند.

 

چارلز میگوید: هدف بزرگی دارم که هنوز به آن دست نیافته ام وآن گرفتن رتبه شش برترالمپیاست وبه همین دلیل نمیتواند از شرکت در آن صرف نظر کند. البته اودر این مسابقات به مقام چهاردهم دست پیدا کرد چیزی که مهم بود دوستان وطرفداران او هیچ گاه تلاشهای او را از یاد نخواهند برد.
کول با هالتر: هنگام اجرای این حرکت همزمان با بالا کشیدن وزنه به سمت گردن میله را تا حد ممکن نزدیک به بدنم حفظ میکنم .وقتی میله به زیر چانه میرسد شانه هایم را عقب میکشم وعضلات کول را منقبض میکنم ووزنه را به آرامی پایین میاورم تا شانه هایم آزاد وبه سمت جلو باز گردد.
پرس سرشانه نشسته با هالتر: من یک هفته باوزنه های سنگین وهفته بعد با وزنه های سبک کار میکنم. در پرس سرشانه ازجلوحرکت رابه صورت ایستاده کار میکردم ولی حالا به صورت نشسته ترجیح میدهم چون در حالت ایستاده فشار به کمر وارد میشود.

 


نشر از جانب : سه ست 10 . 8. 6.تکراری اجرا میکنم .با وزنه های سنگین در حالی که دستهایم در کنار پایم است شروع میکنم به جای اینکه دستهارا در جلو نگه دارم کار نادرستی که اغلب آن را انجام میدهند آنها را در کنار پاهایم قرار میدهم.
نشر از جلو با دمبل: باید دمبل هارا با قدرت دلتوئید بالا بیاورید وبگذارید دستها تمام کار را انجام دهندسعی کنید دستها را صاف نگه دارید این حرکات را به صورت یک در میان انجان دهید. با این کار دلتوئیدجلویی وگره بین سینه وسر شانه رابهبود داده تا بدن کاملتر شود..
نشر خم:برای نشر خم نسبت به سایر نشر ها از وزنه های کمی سنگین تر استفاده میکنم. باید تاحد ممکن بالاتنه را پایین نگه دارید یعنی سعی کنید بالاتنه موازی بابازمین با شد .روی نگه داشتن ارنجها به سمت خارج وطرفین تمرکز میکنیم واجازه ندهید آرنجها به سمت عقب منحرف شوند چون در این صورت فشار بیشتری به عضلات زیر بغل منتقل میشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:19 :: توسط : boyka

درباره وبلاگ
باسلام خدمت بازدید کنندگان من از اونجایی که علاقه خاصی به رشته بدنسازی دارم و خودمم تو این رشته فعالیت میکنم این وبلاگ رو نوشتم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 96
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 82956
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1




چت روم فارسی